Fotowoltaika dla Firmy

Ciągle rosnące rachunki za energię powodują, że firmy poszukują alternatywnych źródeł energii. Firmy mogą pozyskany przez panele fotowoltaiczne prąd zużyć na dwa sposoby. Po pierwsze mogą go wykorzystać na własne potrzeby np. do produkcji. Po drugie wyprodukowane nadwyżki energii mogą sprzedać do sieci energetycznej. Najczęściej firmy łączą ze sobą oba rozwiązania – oszczędzając i zarabiając jednocześnie.

Zalety instalacji fotowoltaicznej dla firmy

Niskie rachunki za prąd

Wiele firm na rynku zastanawia się jak obniżyć rachunki za energię elektryczką stanowiące duży procent kosztów ich działalności. Rozwiązaniem jest instalacja paneli fotowoltaicznych. Pomoże ona ograniczyć koszty a nawet w dłużej perspektywie zarabiać na takiej inwestycji

Szybki zwrot inwestycji

Inwestując w fotowoltaikę właściciele firm mogą starać się o dofinansowanie do instalacji. Uzyskanie takiej pomocy sprawia, że inwestycja w fotowoltaikę nie stanowi jednorazowo dużego kosztu dla firmy.

Pełna kontrola nad energią

Firmy posiadają wiele urządzeń grzewczych, które można zasilać energią elektryczną – np. grzejniki konwektorowe, promienniki czy pompę ciepła. Możesz w łatwy sposób monitorować na jakie cele jest wykorzystywana energia w Twojej firmie.

Etapy realizacji instalacji fotowoltaiki

W trakcie bezpłatnego spotkania z naszym Doradca ocenimy możliwości montażu instalacji fotowoltaicznej. Dokonamy także analizy zapotrzebowania energetycznego Twojej firmy oraz ewentualnej możliwości zarabiania na fotowoltaice

Nasze projekty instalacji fotowoltaicznej są przygotowywane na podstawie szczegółowych informacji pozyskanych w trakcie konsultacji, tak aby pasował y do profilu energetycznego i potrzeb każdego klienta.

Gwarantujemy w pełni profesjonalny montaż oraz testy montowanej instalacji fotowoltaicznej, dzięki czemu mamy pewność, że prace zostały wykonane prawidłowo. Możemy także dołączyć twoją instalację do sieci dystrybucyjnej. 

Adash System pomaga w otrzymaniu finansowania instalacji fotowoltaicznej.  Zdajemy sobie sprawę, że klient może nie mieć czasu na przygotowanie odpowiedniego wniosku.